Tags:

Muat turun 176 Template Copywriting untuk lariskan jualan di facebook

By Kitblogmas Saturday, June 1, 2019
Bisnes Tudung
Aku baru tau punca! Patutlah kadang-kadang aku kalau jual barang ke produk ke kat Facebook
macam tak ada orang komen.

Post aku ni bukan setakat komen, like pun belum tentu dapat. Lagi la geram! Hampeh!
Rupanya salah teknik weihh!

Aku terlalu nak menjual. Memang orang tak nak baca la apa yang aku jual. Belum baca dah tau tu
iklan.

Cara nak buat orang respon iklan kita kat Facebook dengan cerita sebenarnya. Kalau bergosip lagi lah
orang nak baca.

Cuba kalau gosip pasal artis ke, hal jiran ke, kucing ke, cepat je korang nak baca. Membawang!

Sekarang dah ada 176 Template Copywriting The Story Selling!

Dalam bercerita tu korang menjual sebenarnya.

Mudah yakmat! Korang perlu copy, edit sikit dan paste kat Facebook.

Nak tau Copywriting untuk produk apa yang ada dalam dalam tu?
Korang KLIK SINI


Post Tags:

Keusahawanan Internet

Blog ini cuba menyampaikan maklumat tentang keusahawanan internet seperti peluang menjana pendapatan secara online melalui program affiliate.

No Comment to " Muat turun 176 Template Copywriting untuk lariskan jualan di facebook "