Tags:

Ebook panduan paling laris di Malaysia 2016

By Kitblogmas Tuesday, July 12, 2016
Bisnes Tudung

Kedudukan carta ini adalah berdasarkan bilangan unit yang terjual. Sambutan ramai terhadap ebook ini menunjukkan ebook ini sangat berguna buat meraka yang dahagakan ilmu. Ilmu tidak akan datang bergolek melainkan berusaha mendapatkan ilmu itu sebanyak mungkin.

Rahsia Taobao merupakan ebook yang saya miliki pada tahun 2015. Nampaknya tahun ini Rahsia Taobao masih lagi mendapat sambutan yang menggalakkan.

Saya mendapatkan ebook Rahsia Taobao bagi mengetahui selok-belok mendapatkan produk dari China. Secara jujurnya, walaupun saya berjaya berurus niaga di Taobao tetapi saya tidak menjalankan perniagaan pada skala besar. Ada rakan-rakan minta order barulah saya membuat belian di Taobao. Ditambah pula semenjak nilai mata wang Malaysia menurun, saya berehat sementara daripada mendapatkan barang dari Taobao.

Baiklah, berikut merupakan carta top 10  ebook yang terlaris di Malaysia sehingga pertengahan tahun 2016.

1. Bisnes Air Balang
2. Rahsia Taobao
3. Bisnes Ais krim
4. Sistem Saham
5. IGKaboom
6. Panduan MUET
7. Rahsia Kambing
8. Tips Kereta
9. Pikat Lelaki
10. Bisnes Burger

Post Tags:

Keusahawanan Internet

Blog ini cuba menyampaikan maklumat tentang keusahawanan internet seperti peluang menjana pendapatan secara online melalui program affiliate.

1 comment to ''Ebook panduan paling laris di Malaysia 2016"

ADD COMMENT
  1. Platform apa yang paling laris nak parking ebook bahasa malayisa

    ReplyDelete