Buat duit USD dengan menjual ebook di kindle amazon

By Kitblogmas Wednesday, May 29, 2019
Bisnes Tudung

Masih tercari-cari apakah cara untuk menambah pendapatan sampingan atau pendapatan yg pasif ????

Jadi saya nak tunjukkan kepada anda semua bagaimana nak buat duit dengan menjual ebook menerusi platform amazon, maksudnya anda  menjual ebook di amazom.com.

Bunyinya macam baguskan, anda BERMINAT ???

Platform Kindle Direct Publishing merupakan platform yang begitu asing buat kebanyakan penulis di Malaysia. Ramai yang tidak tahu bagaimana hendak menjual ebook dan karya mereka dilaman web E-commerce terbesar di dunia ini. Kini saya dedahkan cara ini yang anda juga boleh  menerbitkan ebook anda sendiri di Amazon.

WOW!!!!!

MENARIKKAN......

Kindle Direct Publishing merupakan platform yang dibangunkan oleh amazon.com untuk penulis-penulis ebook menerbitkan  karya mereka tanpa ada masaalah ataupun cara-cara yang menyusahkan "senang cerita daftar dan terus boleh memuatnaik karya-karya anda"

Yang menariknya lagi adalah ROYALYI YANG DITAWARKAN UNTUK PENJUALAN
EBOOK ANDA ADALAH SEBANYAK 70% dan anda menerima ROYALTI itu dalam matawang USD.

Dengan adanya panduan ini anda sudah boleh  menjana pendapatan melalui platform antarabangsa  yang mempunyai trafik yang sangat tinggi dan terus jana pendapatan yang pasif jika anda mengikut apa sahaja yang ditunjukkan  didalam panduan Kindle Direct Publishing ini.

Di dalam panduan ini anda akan belajar tentang :

1. MENGENALI PASARAN DAN KAJIAN PASARAN
2. PENDAFTARAN KDP
3. FORMAT EBOOK? ECOVER EBOOK?
4. PROMOSI EBOOK KINDLE?
5. MENGISI BORANG CUKAI US?
6. CARA TERIMA ROYALTI CEPAT?

6 perkara penting ini yang anda akan belajar dan anda perlu hadam baik-baik cara-cara yang diberi agar dapat dipraktikkan dengan betul untuk memudahkan anda memulakan bisnes ebook di amazon.com

Apa yang menariknya lagi segalanya serba mudah apabila anda sudah  memuatnaik ebook anda di amazon.com, anda tidak perlu pening memikirkan bagaimana hendak menarik pembeli atau pun mencari affiliate untuk memasarkan produk anda. Semua itu akan dilakukan oleh amazon.com  dan anda hanya tunggu dan pendapatan pasif anda akan bermula.

Ok bukan....

JADI APA TUNGGU LAGI......

KLIK DISINI SEKARANG UNTUK MENDAPATKAN PANDUAN INI DENGAN SEGERA

Sama-sama kita buat duit dengan USD.

Post Tags:

Keusahawanan Internet

Blog ini cuba menyampaikan maklumat tentang keusahawanan internet seperti peluang menjana pendapatan secara online melalui program affiliate.

1 comment to ''Buat duit USD dengan menjual ebook di kindle amazon"

ADD COMMENT
  1. Saya ingin berkongsi kesaksian mengenai bagaimana perkhidmatan pendanaan Le_Meridian membantu saya dengan pinjaman sebanyak 2,000,000.00 USD untuk membiayai projek ladang ganja saya, saya sangat berterima kasih dan saya berjanji untuk berkongsi syarikat pembiayaan ini kepada sesiapa yang mencari jalan untuk mengembangkan perniagaannya project.the syarikat adalah syarikat pembiayaan. Sesiapa yang mencari sokongan kewangan perlu menghubungi mereka di lfdsloans@outlook.com Atau lfdsloans@lemeridianfds.com Encik Benjamin juga pada WhatsApp 1-989-394-3740 untuk membuat perkara mudah bagi mana-mana pemohon.

    ReplyDelete