Tags:

Cara menjana pendapatan dengan easyhits4u

By Kitblogmas Sunday, June 2, 2019
Bisnes Tudung
Seluruh dunia menjana pendapatan dengan easyhits4u, cuma anda sahaja yang belum mengetahui kuasa easyhits4u sebagai lubuk membuat duit. Tidak mengapa, ia belum terlambat untuk bertindak asalkan apabila bermula jangan berhenti melakukannya. Ada yang pernah menyertai easyhits4u tetapi berhenti dipertengahan jalan kerana menyangka easyhits4u itu skim cepat kaya.


Saya bersyukur kerana selama menggunakan easyhits4u, ia tidak pernah mengecewakan saya walaupun tidak mengumpul wang berjuta tetapi saya berjaya mengumpul jutawan kesabaran.

easyhits4u merupakan satu pengiklanan percuma dan berbayar. Jika anda rajin surf iklan orang lain maka anda akan mengumpul kredit untuk pengiklanan website, banner impression dan text ad impression. Ini bermakna anda boleh mengiklankan dalam bentuk website, banner dan text.

Jika anda malas surf iklan, anda masih boleh mengiklankan produk anda tetapi kena beli kredit supaya produk anda boleh dipromosikan. Saya cadangkan jangan membeli kredit tetapi rajin-rajin saja surf iklan pada masa lapang.

Pengguna easyhits4u bukan setakat orang Malaysia sahaja tetapi serata dunia yang dahagakan wang. Semua orang mahu menjana pendapatan sampingan bagi menyokong pendapatan hakiki. Oleh itu peluang menjana pendapatan di serata dunia adalah sangat luas.

Untuk pengiklanan anda boleh pilih random iaitu pengiklanan seluruh dunia tetapi jika produk yang anda iklankan dalam bahasa Melayu atau untuk pasaran Malaysia sahaja, pilih negara Malaysia sebagai target.

Saya suka mengiklankan produk antarabangsa dan produk tempatan. Produk antarabangsa saya sasarkan seluruh dunia semantara produk tempatan saya sasarkan rakyat Malaysia.

Selama saya beriklan di easyhits4u, saya tidak pernah mengeluarkan wang untuk tujuan pengiklanan namun hasilnya tetap lumayan.

Perlu diingat pengiklanan di easyhits4u tidak selalunya cerah tapi kalau kena produk yang hot ia tidak mengecewakan anda.

Pengguna easyhits4u semuanya memburu wang jadi tip daripada saya jika mengiklankan produk di easyhits4u biar yang berkaitan tentang buat wang tapi ada juga yang mengiklankan blog termasuk saya sendiri. Itu ada sebab masing-masing.

Selain menjana pendapatan melalui produk yang anda iklankan, anda juga akan diberi komisyen setiap 1000 surf sebanyak 30 sen. Anda boleh gunakan wang ini untuk beli kredit pengiklanan.

Adakah anda bersedia menjana pendapatan tambahan melalui program affiliate untuk diiklankan di easyhits4u? Join easyhits4u sekarang dan mulakan memuat naik link affiliate anda.


Post Tags:

Keusahawanan Internet

Blog ini cuba menyampaikan maklumat tentang keusahawanan internet seperti peluang menjana pendapatan secara online melalui program affiliate.

No Comment to " Cara menjana pendapatan dengan easyhits4u "