Tags:

Resume Infografik Percuma

By Isai Monday, April 10, 2017
Bisnes Tudung
Salam hormat. Post kali ini tidak ada kena-mengena dengan keusahawanan internet. Post kali ini sekadar perkongsian contoh template resume yang dikatakan sangat berkesan. Orang yang pernah guna template resume ni masa mohon kerja berikan testimoni yang sangat positif. Ada yang cakap kesemua 8 syarikat yang dia mohon kerja minta dia hadir temuduga. Kalau sudah masuk temuduga kira ada harapan daripada hantar resume langsung tak ada jawapan daripada syarikat.

Tuan punya template resume ni ada buat post di fesbuknya. Saya copy dia punya ayat untuk tatapan anda khusus untuk anda yang sedang cari kerja, atau anda ada adik yang sedang kerja atau mungkin anda orang tua yang ada anak yang sedang cari kerja.

RESUME INFOGRAFIK PERCUMA!!!!
. BETUL KE FREE JE NI TAKPAYAH BAYAR APA APA?

. Ye betul tuan tuan, bukan 1 template je. Jobkartel bagi 3 TEMPLATE RESUME + COVER LETTER + E-BOOK

.Semua ini PERCUMA!

.TAK PERLU lagi nak buat susunan yang cantik, anda tinggal masukkan maklumat penting anda sahaja, MUDAH GILA!!
-------------------
CIRI-CIRI TEMPLATE RESUME
-------------------
+ Mudah Dan Cepat
+ Fail Dalam Format Micoroft Word
+ Senang untuk di ubah sendiri
-------------------
KELEBIHAN TEMPLATE RESUME
-------------------
+ Bakal majikan yang impress dengan anda
+ Menjadikan resume anda antara yang MENONJOL
+ Melihatkan anda sebagai seorang yang profesional
+ Syarikat besar suka dengan kebolehan berfikir luar kotak!
+ Tips Temuduga yang power!
.
-------------------
NILAI TEMPLATE RESUME
-------------------
Harga Asal Resume RM35 + Cover Letter (RM25)

.Tetapi kami beri SECARA PERCUMA SAJA

.Masih tak percaya ?

1. komen "Resume FREE" & Tag 3 Rakan Anda
2. Share kan Post ini

Team Jobkartel akan hantar link download dengan sepantas kilat!

.P/s: Link download percuma akan ditutup bila bila masa sahaja, baik cepat.


Suka dengan template resume ni? Kalau anda sedang buat template resume jangan susahkan diri buat template jika ada orang lain sudi kongsikan. Jika suka jangan segan-segan download lagipun ia adalah percuma.

Post Tags:

Keusahawanan Internet

Blog ini cuba menyampaikan maklumat tentang keusahawanan internet seperti peluang menjana pendapatan secara online melalui program affiliate.

6 comments to ''Resume Infografik Percuma"

ADD COMMENT
  1. Resume free. Resume infografik percuma

    ReplyDelete
  2. Resume free. Resume infografik percuma

    ReplyDelete
  3. Salam, saya dengan rendah diri ingin memohon pihak tuan memadam posting ini kerana mengandungi maklumat peribadi saya. Saya memberi masa selama tiga hari bekerja untuk pihak tuan memadam posting ini. Sekiranya posting ini masih ada, saya akan tidak teragak-agak untuk melakukan tindakan susulan. Kerjasama dari pihak tuan amatlah saya hargai, terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Salam, saya dengan rendah diri ingin memohon pihak tuan memadam posting ini kerana mengandungi maklumat peribadi saya. Saya memberi masa selama tiga hari bekerja untuk pihak tuan memadam posting ini. Sekiranya posting ini masih ada, saya akan tidak teragak-agak untuk melakukan tindakan susulan. Kerjasama dari pihak tuan amatlah saya hargai, terima kasih.

    ReplyDelete