Borong Face Mask yang lebih menguntungkan

By Kitblogmas Thursday, May 7, 2020
Bisnes Tudung
Salam hormat kepada usahawan online.

Untuk kali ini saya kongsikan peluang buat duit waktu PKP ini dengan menjual face mask. Sebelum ini ramai mengabaikan bisnes ini kerana terlalu ramai orang yang menjual di facebook. Sebab itu ramai beralih untuk menjual produk lain. Walau bagaimanapun anda patut memikirkannya semula jika face mask yang anda jual memberikan keuntungan yang banyak. Sebagai contoh jika anda berjaya mendapatkan face mask kurang daripada RM1 sehelai. Tetapi jika anda beli daripada orang tengah, kemungkinan anda akan mendapat untung yang sangat sedikit atau hampir tidak ada keuntungan. Daripada tidak ada untung lebih baik jual benda lain.

Selain itu jika anda menjual face mask di facebook kemungkinan promosi anda tidak keluar kerana sekarang ini facebook mengawal penjualan face mask yang rendah kualiti seperti tembus air. Walau bagaimanapun anda masih boleh post promosi anda di group tapi tidak pasti sama ada post anda masih boleh dinampak. Tapi selain menjual di facebook anda juga boleh menjual di shopee, corousell, lelong, mudah atau mana-mana portal shopping online. Anda juga boleh membuka kedai online sendiri di onpay untuk promosi produk. Jika dapat COD lagi bagus.

Dalam carian saya yang terkini di Shopee, ada peniaga menjual face mask sehingga RM70. Buat masa ini permintaan face mask sangat tinggi. Carian face mask di shopee sahaja adalah 500K sebulan. Itu menunjukkan permintaan terhadap face mask sangat-sangat tinggi. Oleh itu peluang buat bisnes dengan face mask adalah sangat cerah buat masa ini.

Di sini saya kongsikan satu video panduan cara memborong face mask dengan harga sekitar RM0.80 sekeping termasuk shipping. Orang yang buat video ini merupakan orang yang sangat berpengalaman dalam hal borong memborong. Jika anda penjual Face Mask tetapi tidak pernah mendapat harga serendah ini bolehlah menonton Video Belajar Borong Face Mask. Jika anda mendapat face mask di bawah seringgit, teruskan menjalankan bisnes face mask tetapi jika harga face mask yang anda borong lebih seringgit, tidak di rekomenkan untuk menjalankan bisnes ini.

Sekian, selamat berniaga.

Post Tags:

Keusahawanan Internet

Blog ini cuba menyampaikan maklumat tentang keusahawanan internet seperti peluang menjana pendapatan secara online melalui program affiliate.

No Comment to " Borong Face Mask yang lebih menguntungkan "