Sebab-Sebab Anda Wajib Menyertai Program Affiliate InvolveAsia

By Isai Monday, July 4, 2016
Bisnes Tudung

Jika anda mempunyai blog, anda wajib menyertai sebagai keluarga Involve Asia. Berikut adalah beberapa alasan sebab-sebab anda perlu menjana pendapatan melalui Involve Asia.

1. Involve Asia merupakan satu platform program affiliate. Ia boleh disertai secara percuma iaitu tidak ada sebarang yuran yang dikenakan kepada ahli.

2. Terdapat banyak merchant yang bernaung di bawah Involve Asia seperti Lazada, Zalora, Trivago, Tudung2u, Qoo10, Bus Online dan banyak lagi diperingkat antarabangsa. Oleh itu anda mempunyai banyak peluang untuk menjana pendapatan.

3. Terdapat banyak tools yang disediakan oleh pihak Involve Asia bagi membantu anda melakukan promosi setiap barang dan perkhidmatan yang dipromosi oleh setiap merchant.

4. Involve Asia bukan skim pelaburan cepat kaya. Anda tidak membayar apa-apapun kepada pihak Involve Asia. Komisyen hanya akan dibayar jika anda berjaya menghasilkan jualan.

5. Anda boleh memantau traffik yang datang ke blog anda dengan membuat Ad Group. Ini bagi membolehkan anda mengetahui blog anda yang mana satu yang banyak mendapat traffik.

6. Anda boleh meletakkan satu kod ke blog anda untuk pelbagai produk. Ini membolehkan iklan anda lebih kelihatan professional. Iklan akan silih berganti mengkut turutan. Anda tidak perlu membariskan iklan anda di sidebar semata-mata untuk mengiklankan kesemua produk.

7. Anda akan mendapat bayaran setiap komisyen yang terkumpul melalui paypal atau mengikut pilihan anda kaedah pembayaran komisyen.

8. Komisyen anda sekurang-kurangnya dapat membantu diri sendiri dan keluarga dalam menghadapi kegawatan ekonomi. Menambah pendapatan sampingan tidak semestinya turun ke pasar malam untuk berniaga.

9. Anda boleh mempromosi setiap produk di mana sahaja blog anda. Tidak semestinya hanya tertumpu di blog yang didaftarkan di Involve Asia.

10. Pendapatan Halal. Produk yang dipromosi terdiri daripada produk yang biasa anda beli di shopping kompleks kecuali yang berkaitan dengan perhotelan.

Untuk menyertai tiada paksaan. Terpulang kepada diri sendiri. Saya sudah buat dan tahu madunya.. baca pengalaman saya di bahagian sidebar.

Terima Kasih.


Post Tags:

Keusahawanan Internet

Blog ini cuba menyampaikan maklumat tentang keusahawanan internet seperti peluang menjana pendapatan secara online melalui program affiliate.

No Comment to " Sebab-Sebab Anda Wajib Menyertai Program Affiliate InvolveAsia "